coaching

Coaching kan gaan van een 12-weken schema in functie van jouw mogelijkheden en doelstellingen tot intensieve, persoonlijke begeleiding door onze (topsport)coach. Op deze manier kunnen we van dichtbij je progressie monitoren en bijsturen waar nodig. Het ganse jaar door zijn er ook de Forme clinics en workshops. Wil je sterk aan het komende seizoen beginnen? Dan kun je altijd met een van onze pre-season programma’s voor wielrenners, triatleten, zwemmers en voetballers starten.

DOEL

Kies zelf een doel of bespreek met onze coach jouw doelstellingen. Start-to-run of kwalificatie voor Ironman Hawaï… Ga de uitdaging aan!

STRUCTUUR

We bekijken samen hoe een goed trainingsplan er voor jou uitziet. Zo werken we gestructureerd naar jouw doelstelling toe, in evenwicht met het werk, gezin en maximale tijdsinvestering.

TRAIN HARD? TRAIN SMART!

Exporteer je voltooide trainingen vanuit jouw favoriete app of sporthorloge rechtstreeks naar je trainingskalender.




EVALUEER

Als je kiest voor individuele begeleiding volgen we je trainingsproces van nabij, evalueren we tussentijds en sturen bij waar nodig.


Download onze folder    

Bekijk foto's

testing

Door middel van een sportspecifieke lactaattest evalueren we, op een medisch verantwoorde wijze, het huidige conditiepeil. Deze test gaat na hoe het lichaam de energie produceert om bepaalde inspanningen te leveren. Op basis van de testresultaten bekijken we hoe het met de conditie is gesteld, hoe een optimale training er voor jou uit ziet en wat de juiste hartslagzones zijn voor een goed gebruik van de hartslagmeter.


Bekijk foto's

preventie

We gebruiken een wetenschappelijke screening om jouw risicoprofiel voor bepaalde sportspecifieke blessures te bepalen. Vanuit dit profiel werken we een oefenschema uit om de weak-links weg te werken en het blessurerisico tot een minimum te herleiden. Een lager blessurerisico betekent efficiëntere trainingen om zo een hoger prestatieniveau te halen.


Bekijk foto's